De laatste

29 mei 2007 - Willemstad, Curaçao

Zoooo, dat was het dan allemaal weer...

Wat jullie nu lezen zal met aan grote zekerheid grenzende waarschijnlijkheid (om maar wat cliche's uit de kast te trekken :p) het laatste bericht van mij zijn vanaf het ongelofelijk mooie, stoere, vette, relaxte, chilste, gezellige, warme maar vooral ontzettend leuke Curacao.

Ik denk dat ik voor iedereen spreek (of heet dit schrijf) dat de tijd echt is omgevlogen, ik weet nog goed dat ik hier 18 weken geleden landde, helemaal alleen, klaar om met frisse moed aan de stage te beginnen. Inmiddels zijn er dus 18 weken voorbij, veel vrienden (en een vriendin) gemaakt en heb ik een ontzettend leuke tijd gehad! En dat ook deels dankzij jullie ;). De reacties, steun, de interesse en de mailtjes hebben mij er doorheen gesleept in tijden dat het even wat moeilijker was en zorgden ervoor dat ik nog een beetje op de hoogte bleef over wat er op 8.252 (grove schatting) kilometer van hier allemaal gebeurde :p.

Allemaal hartelijk dank!!!

Ik ga nu genieten van mijn laatste avondje en ochtend. Straks met zijn allen nog uit eten en dan mijn koffer inpakken (nu al ontzettend veel zin in :s) en dan maar eens voor de laatste keer gaan slapen in mijn veel te warme studio (check bij bezoek :p). Morgenochtend wordt er nog even geontbijt (of zoiets) en dan misschien nog wat geluncht voordat ik samen met Joris wordt uitgezwaaid op Hato. KLM MD-11 luisterend naar de naam ?? (hoe kan ik dat nu al weten :p) zal ons om 17.40 mee de lucht in voeren en ons uiteindelijk op donderdag rond 8:30 Nederlandse tijd op Schiphol aan de grond zetten.

Nogmaals hartelijk dank aan iedereen, bedankt voor de zorgen, de mailtjes en de steun. Lieve mensen, tot snel!!!

Voor de laatste maal, ayo vanaf de Antillen! Freek.