Carnaval

16 februari 2007 - Willemstad, Curaçao

Met de klanken van Van Velzen 'baby get higher' door de koptelefoon maar weer eens een berichtje aan het typen hier...

Allereerst, voor alle nieuwsgierigen, alles is hier goed. Stage verloopt eigenlijk gewoon heel goed. Heb deze week een proefonderzoekje uitgevoerd en dat is perfect gegaan, super dus! Voor de rest is het bedrijf echt leuk, goeie sfeer en kan het heel goed vinden met mijn stagebegeleider. Zit echt wel op m'n plekkie hier.

Daarnaast spelen er nog wat leuke dingen 'on the side' maar daarover absoluut later meer!

Natuurlijk ook nog even wat over carnaval want daar wordt hier natuurlijk wel 'wat' (understatement :D) aan gedaan. Vanmiddag ben ik vanaf drie uur vrij, maandag is ook een officiele vrije dag en dinsdag ben ik de hele middag vrij.

Vanavond is het tienercarnaval, denk dat ik daar wel heen ga. Zaterdag is het carnaval in Banda'bou, een wijk in het westen. Zondag is het ubergrote supercarnaval met een grote optocht, verplicht erheen dus! :D. Maandag is dan het afscheid van het kindercarnaval en dinsdagavond hebben we natuurlijk nog lichtjescarnaval. Vooral naar dat laatste errug benieuwd!

Ik zal ook eens proberen foto's hier op de waarbenjij.nu te krijgen (zonder al dat moeilijke gedoe met linken enzo ;)). Foto 140 is van vorige week, volle maan boven Otrobanda. Mijn stagebegeleider vond het een 'postcard' :D. Foto 142 is van een 'stoeregrillebus', afgelopen zaterdag genomen vlakbij mijn huisvesting. Nouja, dan uiteindelijk toch ook maar een tondeuzeplaatje voor de liefhebber ;).

Tot zover voor nu, ik ga maar eens mijn zooi opruimen en uitzoeken hoe ik terug kan komen naar mijn studiotje. Heb normaal namelijk een bus om half vijf maar dat is het nu nog niet...

Groetjes Freek.