Daar ben ik dan

29 januari 2007 - Willemstad, Curaçao

Hallo allemaal,

Allemaal een beetje later dan gepland, druk, druk, druk... een kort stukje over de ervaringen van Curacao tot nu toe.

Na woensdagochtend de laatste zooi nog te hebben ingepakt rond half zeven vertrokken naar Schiphol. Ondanks een beetje file voorbij Amsterdag toch mooi op tijd daar aangekomen. Na wat gedoe bij het inchecken met bagagegewichtlimiet (3x woordwaarde) uiteindelijk toch de bagage op de band gekregen en bij het panoramaterras wat gedronken. Een half uurtje voor instaptijd weer naar beneden gegaan en daar voor de paspoortcontrole afscheid genomen van de ouders en Wynne die Schiphol nog net haalde. Wel apart om iedereen uit te zwaaien voor vier maanden...

Eenmaal door de douane snel richting de gate gelopen en daar het vliegtuig zien staan. Ik zou in theorie vertrekken met een KLM 747 (City of Bangkok). Omdat ik echter via internet had geboekt en dat redelijk laat had gedaan stond ik nog op de standby lijst... Paar spannende momentjes dus, maar gelukkig mocht ik toch mee.

01_Aeroplane

De vlucht ging helemaal goed, kon goed zitten in de vliegtuigstoelen en het eten en drinken onderweg was lekker. Halverwege de vlucht, midden boven de Atlantische Oceaan is het 'gordels aan' lampje nog een keer aangegaan omdat we wat turbulentie hadden maar voor de rest is alles rustig verlopen. De tussenlanding op Aruba ging redelijk hard maar gelukkig was de landing op Curacao dan weer rustig.

03_Aeroplane

Tot zover voor nu, heb ff geen zin meer.

Tot snel!