Goede voornemens

5 februari 2007 - Willemstad, Curaçao

Goede voornemens... die zijn er natuurlijk om gebroken te worden! Goed, had dus wel gezegd dat ik de waarbenjij.nu site regelmatig zou updaten maar daar is het tot nu toe niet helemaal echt van gekomen ;).

Maargoed, nu dan toch weer eens wat nieuws uit het nog altijd warme Curacao. Alles is hier ok, heb mijn eerste volle stageweek achter de rug en vandaag dus begonnen met de tweede. Stageplek is heel erg leuk, goede begeleiding! Heb mijn eigen kantoortje, voorzien van eigen pc en eigen aircoding, super relaxed!

Voor de rest zit ik hier een beetje in het zware leven van elke avond wel ergens heen om biertjes te drinken. Heb geloof ik inmiddels wel een persoonlijk recordje staan van meeste bierconsumptie over evenzoveel dagen. Nouja, het hoort er allemaal een beetje bij natuurlijk ;).

Over het koken (want ik weet dat jullie daar benieuwd naar zijn natuurlijk :P); eigenlijk gaat dat best lekker! (nu niet vreemd opkijken ajb ;)). Heb zelf al twee-enhalf keer gekookt, en zo zelfs al spaghetti gemaakt (sorry Pap, je krijgt concurrentie) ook al een keertje aardappels met boontjes gemaakt. Ohja, nog een keer Unox soep warmgemaakt! Als culinaire chef een lachertje, maar wel lekker natuurlijk ;).

Dan nog even mijn persoonlijke excuses voor Tante Liesbeth. Afgelopen week hebben we een klein weddenschapje gehad... 't is er allemaal af dat haar. Nouja, bijna helemaal dan ;). Iemand had de tondeuze mee en gewed dat als 1 iemand zou gaan we met z'n 5'en zouden gaan. Nu dus gemmilimeterd ;). Overigens wel heerlijk koel hiero.

Maar ik moet er weer vandoor, 't is hier alweer bijna half vijf dus ik moet zo mijn oude gare bus naar het busstation halen. Hopelijk is de pontjesbrug open, kan ik even lekker uitwaaien op de ferry. Ff duimen dus! Nouja, tot spreeks/ziens/bels/mails dan maar weer!

Hou jullie op de hoogte (goed voornemen he ;)).

Groetjes Freek!